.
Меню


    .
    Поиск


    .
    Облако тегов


    .
    Чат
    100



    .
    Enigma
    Overall power: 0%
    ...


    .
    Статистика

    Нас посетили
    Главная » Файлы » Unreal Engine III » Движок

    Unreal Development Kit September 2010 Beta
    26.09.2010, 18:19


    Сентябрьская Beta версия редактора UDK с помощью которого можно создавать игры, оружие, технику и т.п. на движке Unreal engine 3!

    UDK (Unreal Development Kit) стал доступен для бесплатного скачивания и опять же бесплатного использования для некоммерческих целей.

    UDK включает различные инструменты разработки (например UnrealEd), пакет лицевой анимации, редактор растительности и пр.

    Сам UDK также включает демо-версию UT. Но вскоре после выпуска появились игры, сделанные с его помощью - Whizzle, The Ball и Prometheus.

    Улучшения в данной версии:

    This month’s build of UDK features significant additions, including:

    • UDK users now have access to the gameplay profiler tool.
    • Matinee’s movement tracks can now be split into individual translation and rotation components.
    • Users can bulk edit texture properties within the Content Browser.
    Upgrade Notes
    • Due to changes in PhysX you should re-save all of your content.
    UDKGame
    • Fixed leaning during jumps in UDK.
    • Fixed UDKVehicle crash.
    • ‘AllowNVidiaStereo3D’ is false by default for UDK.
    • Switched UDK maps over to use precomputed visibility.
    • Resaved UDK maps for updated PhysX changes.
    Profiling
    Matinee
    • Allow movement tracks to be split so that translation and rotation components can be individually manipulated.
      • Read more:

    http://udn.epicgames.com/Three/MatineeUserGuide.html#Separating Translation and Rotation

    • You can now disable the audio radio filter effect in Matinee Kismet blocks.
    Particle System improvements
    • Now supports multiple ribbons per emitter.
    • New 'RandomSeed' module in Cascade helps particles play back more consistently.
    • Random size and lifetime can now be specified per ribbon in an emitter.
    • Particle spawn rates are now clamped to prevent negative spawn rates.
    Rendering
    • Added ‘ImageGrain’ to ‘UberPostProcess.’
    • Improved post processing.
      • Uses less memory.
      •  Better CPU/GPU performance.
      •  Improved quality and consistency.
      •  New features such as HDR scale and film grain.
    • Optimized distortion pass.
    • Fixed multiple split-screen issues causing color leaking.
    • 'F5' key now enables shader complexity mode by default.
    Animation
    • Added support for rotating Joint Bone to ‘SkelControlLimb.’
    • Animation compression improvements.
      • With automatic or the ‘CompressAnimations’ commandlet.
        • Savings of 30% over the previously compressed size are typical.
        • Can be much higher on some animations or with adjustments to the compression parameters.
    Scaleform GFx
    • Integrated fix for sRGB handling with fonts from Scaleform.
    • GFx now supports Distance Field and RGBA UFonts.
    • Added a sample GFxUI.int to Engine/Localization/INT/.
    DCC Tools (Max/Maya)
    • ActorX for Maya and Max 2011 is now supported.
    PhysX
    • ‘PhysXDestructible’ has been removed.
    • APEX destructibles are replacing them.
    Other Improvements:
    • Workflow enhancements (e.g., find all materials using this texture, support for local collections to the Content Browser).
    • Fixed hitches during gameplay caused by long processing times for zero length linechecks.
    • OBJ mesh export now can generate a diffuse, specular and normal texture from the material.
    • Alternate mesh bone weight import tool has been much improved and supports both low->high and high->low bone count swapping.
    • Streaming texture stat enhancements including the new STAT TEXTUREPOOL command.
    • Landscape editing improvements.
    • The new color picker is now integrated into the mesh paint tool.
    • The mesh paint tool now supports flood fill.
    • Gamma can now be used even if the tonemapper is activated.
    • Texture properties can now be edited in bulk via the Content Browser.
    Категория: Движок | Добавил: Silvery{X} | Теги: UDK
    Просмотров: 763 | Загрузок: 236 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/2







    850 Мб
    Всего комментариев: 2
    26.09.2010
    ничего странного.

    26.09.2010
    Я же говорил что она будет весить 850 Мб dry

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    .
     
    Мини-профиль
    Гость


    Сообщения:

    Группа:
    Гости

    Время:18:01

    Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


    .
    Опрос
    Оперативная память какой фирмы установлена в вашем компьютере?
    Всего ответов: 12


    .
    Наш баннер
    ut3world.ucoz.ru, сайт о серии Unreal Tournament


    .
    Друзья
     



    Помощь оказал:


    Unreal World © 2010 Patriot_x, © 2011 Ash-kha  

     
      Анализ сайта pr   Рейтинг@Mail.ru     Яндекс цитирования    
      Хостинг от uCoz